ΜΙΚΡΟΒΙΑ ΠΟΥ ΤΡΩΝΕ ΠΛΑΣΤΙΚΑ, ΝΕΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ

Ο πλανήτης καλύπτεται από περίπου 400 εκατομμύρια τόνους πλαστικών απορριμμάτων κάθε χρόνο που δεν θα διασπαστούν με την πάροδο του χρόνου. Αλλά αυτή οι επιστήμονες είπαν ότι μπορεί να βρήκαν έναν τρόπο να βοηθήσουν, χάρη σε μικροσκοπικούς οργανισμούς σε μια από τις πιο κρύες περιοχές της Γης.

Ερευνητές από το Ελβετικό Ομοσπονδιακό Ινστιτούτο Έρευνας Δασών, Χιονιού και Τοπίου WSL ανακάλυψαν πρόσφατα μικρόβια στην Αρκτική και από τις Άλπεις που θα μπορούσαν να είναι το κλειδί για την εξάλειψη ορισμένων μορφών πλαστικών απορριμμάτων. Τα μικρόβια, όπως ανακάλυψαν, θα καταναλώσουν ορισμένους τύπους πλαστικού που έχουν απομείνει στο περιβάλλον τους, μια ανακάλυψη που θα μπορούσε να βοηθήσει να ανοίξει ο δρόμος για τη μείωση μεγάλου μέρους των πλαστικών απορριμμάτων που βρίσκονται σε όλο τον πλανήτη.

Η χρήση μικροοργανισμών για την κατανάλωση πλαστικού δεν είναι μια νέα ιδέα, αλλά οι βιομηχανίες έχουν βασιστεί σε μικρόβια που απαιτούν θερμοκρασίες τουλάχιστον 86 βαθμών Φαρενάιτ για να κάνουν το γλέντι τους. Αυτή η απαίτηση καθιστά τη διαδικασία ανακύκλωσης πιο ενεργειακά και οικονομικής έντασης.

Όμως, τα μικρόβια που ανακαλύφθηκαν πρόσφατα βρέθηκε ότι διασπούν τα πλαστικά σε θερμοκρασίες έως και 59 βαθμούς Φαρενάιτ, οι οποίες εάν επεκταθούν στη βιομηχανία, θεωρητικά θα μπορούσαν να κάνουν τη διαδικασία πιο αποτελεσματική. Αυτή η ανακάλυψη έγινε αφού οι ερευνητές έθαψαν....