Ο εμπαιγμός από την πλευρά της Κυβέρνησης προς τους Ηπειρώτες συνεχίζεται. Στο τέλος της τετραετίας, μετά από τέσσερα χρόνια υποσχέσεων για χρηματοδότηση των μελετών για τη σιδηροδρομική σύνδεση της Ηπείρου, ο ίδιος ο Πρωθυπουργός, ο κ. Μητσοτάκης, με τον πιο επίσημο τρόπο απέκλεισε από τους δικούς του σχεδιασμούς αυτό το έργο. Με την πρωτοφανή και απαράδεκτη έκφραση ότι πρόκειται για έργο επιστημονικής φαντασίας.
Η εξέλιξη αυτή είναι αντίθετη με όσα αναφέρθηκαν ως θέση της Κυβέρνησης, μετά και από πολλές παρεμβάσεις μας μέσα στη Βουλή για την εξέλιξη αυτού του έργου, τόσο από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, όσο και από τους εκπροσώπους ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ, αλλά και σε αντίστοιχες δημόσιες δηλώσεις κυβερνητικών στελεχών.
Η Ήπειρος, το Λιμάνι της Ηγουμενίτσας και τα παραγωγικά κέντρα της Ηπείρου, αποκόπτονται από τη σιδηροδρομική Εγνατία.
Όπως πριν από αυτό, ακρωτηριάστηκε η Ιόνια Οδός με την κατάργηση ως αυτοκινητοδρόμου του Τμήματος Γιάννενα-Κακκαβιά, ενώ ποτέ δεν προχώρησαν οι κάθετες συνδέσεις της Πρέβεζας, με την Ιόνια και την Εγνατία Οδό, θέματα για τα οποία επίσης επανειλλημένα έχουμε τοποθετηθεί.
Η όποια σύνδεση με τα αντίστοιχα διευρωπαϊκά δίκτυα, έχει ιδιαίτερη κοινωνική και αναπτυξιακή σημασία για την Ήπειρο, αλλά και Εθνική σημασία για τη χώρα μας. Η Κυβέρνηση επιλέγει την περαιτέρω αποδυνάμωση, αντί της στήριξης μιας μειονεκτικής περιοχής, όπως η Ήπειρος.
Η Κυβέρνηση είναι υπεύθυνη για αυτούς τους αποκλεισμούς της Ηπείρου και υπόλογη για την κοροϊδία και την προσβολή προς τους Ηπειρώτες, που θα απαντήσουν ανάλογα στις εκλογές που έρχονται.