24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα το Γραφείο Δημότη Δήμου Αρταίων



Σε λειτουργία τέθηκε από χθες, 14 Φεβρουαρίου 2020, η 24ωρη εξυπηρέτηση του «Γραφείου Δημότη» του Δήμου Αρταίων. Το Γραφείο Δημότη λειτούργησε για πρώτη φορά το 2017 και αποτελεί τον καθημερινό σύνδεσμο επικοινωνίας Δήμου – Δημοτών, μια υπηρεσία άμεσης καταγραφής και επίλυσης των προβλημάτων της καθημερινότητας των πολιτών (όπως καθαριότητα, ανακύκλωση, πράσινο, οδοποιία, ηλεκτροφωτισμός, κ.ά).

Ο Δήμος Αρταίων πετυχαίνοντας την διάθεση του Γραφείου Δημότη στην υπηρεσία των πολιτών επί εικοσιτετραώρου βάσεως, δίνει την δυνατότητα στον δημότη να εξυπηρετείται με πολλούς τρόπους, μειώνοντας έτσι την γραφειοκρατία και το χάσιμο χρόνου.Το δε Γραφείο Δημότη καταγράφει τα αιτήματα, παράπονα και προτάσεις των πολιτών που υποβάλλονται με κάθε μέσο (με φυσική παρουσία, τηλεφωνικά, γραπτά ή ηλεκτρονικά) σχετικά με τη βελτίωση της καθημερινότητας και μεριμνά για την ικανοποίησή τους, μέσω των αρμόδιων δημοτικών υπηρεσιών.

Τρόποι επικοινωνίας με το Γραφείο Δημότη:

• Με φυσική παρουσία:

Από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 7:30 έως 15:30 στο 2ο όροφο του Δημαρχείου.

• Τηλεφωνικώς:

Στο 15196 και στο 26813 62131 από Δευτέρα έως Παρασκευή 7:30-15:30.

Στο 6988226938 (μέσω κλήσης ή sms) 24 ώρες, 7 ημέρες την εβδομάδα για έκτακτα περιστατικά.

• Ηλεκτρονικά:

Από την φόρμα επικοινωνίας «Επικοινωνία με τον Δημότη στο www.arta.gr. και  αποστολή e-mail στον λογαριασμό  dimotis@arta.gr.

Μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville για κινητά τηλέφωνα (mobile app για iphone και Android) είτε μέσω του Novoville webApp στην ιστοσελίδα του Δήμου μας, www.arta.gr.

• Social Media :

Με αποστολή άμεσου μηνύματος στην σελίδα στο facebook «Δήμος Αρταίων ».

Η παρουσίαση της 24ωρης λειτουργίας του Γραφείου Δημότη πραγματοποιήθηκε στην Αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου παρουσία των Αντιδημάρχων, των Προέδρων των  Νομικών Προσώπων του Δήμου Αρταίων, των Διευθυντριών και των Αρμόδιων Στελεχών των Υπηρεσιών του Δήμου Αρταίων.